رازهای رسیدن به صفحه اول گوگل و افزایش درآمد اینترنتی

در این مقاله درباره راه ها و روش هایی با شما صحبت میشود که میتوانید با آن ها در طی ۶۰ روز در صفحه اول گوگل بصورت تضمینی ظاهر شوید پس بدون معطلی میرویم سراغ مطالب جذاب و کاملا تست شده .

راستی اگر سئو کار نیستید نگران نباشید تیم رسانه امین کنار شماست تا به نتیجه مطلوبی برسید و همین طور این مقاله طوری طراحی شده است که هم به درد یک حرفه‌ای میخورد و هم به درد یک تازه 

چرا باید در صفحه اول گوگل باشید ؟

بودن در صفحه اول گوگل مستلزم راههایی است که تضمین کند شما حتما در آن جایگاه قرار میگیرید اما دلایل مختلفی دارد که صاحبین سایت ها میخواهند آن را تجربه کنند .

یکی از مهمترین دلایل آن افزایش ترافیک است ولی افزایش ترافیک به خودی خود برای شما درآمد زا نخواهد بود چرا که : هیچ فردی در اولین بازدید خود از وب سایت شما ، از شما خرید نخواهد کرد ولی این موضوع مطرح است که کاربر از هر محتوای شما بازدید کرد باید وارد فرآیندی شود که شما از قبل برای او آماده کرده اید که در نهایت این فرآیند به موضوع خرید و فروش یک محصول و خدمت ختم میشود .

رسیدن به صفحه اول گوگل بصورت تضمینی برای جذب مشتری و کسب درآمد اینترنتی

صفحه اول گوگل تضميني بخش جذب مشتری از طریق ترافیک گوگل

همانطور که گفته شد مشتری با بازدید از مقاله شما باید وارد یک فرآیند چند وجهی شود و این فرآیند در نهایت به فروش یک محصول ارزشمند ختم شده تا کاربر با رضایت تمام از سایت شما خارج شود .

پس اگر میخواهید در صفحه اول گوگل باشید ولی هنوز فرآیندی آماده نکرده اید بدانید که :

صفحه اول گوگل تضميني و ضرب المثل زنبور بی عسل با عکس زنبور

خود من هم رابطه زنبور عسل و رسیدن به صفحه اول گوگل را متوجه نشدم و دقیقا نمیدانم این شعر را برای چه چیز به شما گفتم  !!!

ولی این را خوب میدانم که زنبورِ سایت شما وقتی عسل ناب میدهد که مشتری شما داخل سایتتان دقیقا بر اساس برنامه شما حرکت کند که در ادامه خواهم گفت که تولید محتوا یکی از مهمترین عملیاتی است که شما با آن میتوانید این کار را انجام دهید .

به هر حال از زنبور و عسل و انسان بی محتوا که بگذریم بودن شما در صفحه اول گوگل برای شما مشتری های زیادی خواهد آورد و این مسئله ارزشی است که هیچ قیمتی روی آن نمیتوان گذاشت .

شهرت و معروفیت تضمینی با بودن در صفحه اول گوگل

در واقع منظور ما اینجا از شهرت ساختن یک برند خوب برای کسب و کار اینترنتی شما یا برای خود شما است .

در واقع بودن در صفحه اول گوگل ، زنبور بی عسل ما را تبدیل به یک برند خوبی میکند که میتواند آرام آرام به شهرت خیلی خوبی هم برسد .

پس من تلاش شما را تحسین میکنم که میخواهید زنبور خود را مجبور به تولید عسل کنید .

اما یک نکته مهم :

برخی از انواع زنبورها هستند که بخاطر نژادی که دارند یا عسل تولید نمیکنند یا اگر هم تولید کنند آن عسل سمی و غیرقابل میل کردن خواهد بود .

در این بخش از شما میخواهم تا آنالیز کنید که آیا سایتِ زنبوری شما عسل خوب و ناب تولید میکند یا اصلا به تولید کردن عسل علاقه ای ندارد !

عسل ، همان ارزش پیشنهادی است که شما برای مشتری ها ارائه میدهید .

برای مثال تصور کنید که شما در صفحه اول گوگل هستید و روزانه چندین هزار بازدید کننده دارید و هر بار که پنل مدیریت سایت خود را باز میکنید ده ها کامنت هم دریافت کرده اید ولی هیچ محصولی ندارید که ارائه بدهید یا اگر محصولی هم که دارید خیلی بی کیفیت است که مشتری ها از آن احساس نارضایتی میکنند .

این همان عسل سمی است که با خوردن آن همه مشتری ها مسموم میشوند و نسبت به برند شما بدبین خواهند شد .

پس شما اگر متخصص این کار نیستید حتما به مشورت با یک متخصص نیاز دارید که راهنمای صحیحی به شما ارائه دهد و حرکت شما را آسان کند که در ادامه درباره زنبورهای متخصص هم صحبت خواهم کرد .

ولی قبل از آن باید بدانیم که چه چیزهایی باعث میشود سایت زنبوری ما عسل سمی تولید کند .

پس همراه من باشید 

از چه راههایی برای رسیدن به صفحه اول گوگل نباید استفاده کنیم ؟

دقت کنید که این همان نقطه‌ای است که بسیاری از صاحبین سایت را دچار اشتباه میکند .

چند راه وجود دارد که با آن رسیدن به صفحه اول گوگل بصورت تضمینی امکان پذیر است اما این راه ها باعث خواهند شد که سایت زنبوری شما تا آخر عمر عسل سمی تولید کند یکی از آن ها استفاده از گوگل ادز است .

google Ads ( تبلیغات گوگل ) و داستان بازدید کننده های بی پول

شاید با موضوع گوگل ادز آشنایی داشته باشید و یا اگر ندارید در یک توضیح کوتاه میتوانم بگویم که گوگل ادز فرآیندی است که در آن به گوگل مبلغی را پرداخت میکنید تا شما را به صفحه اول گوگل ببرد . یک راه تضمینی برای رسیدن به این جایگاه است ولی الزاما راه درستی نیست ، چــرا ؟

چون ۶۰ % از کاربران روی سایتهایی که گوگل ادز دارند کلیک نمیکنند و در واقع به محتوای آن سایت ها اعتماد ندارند و از طرفی دیگر هزینه های گوگل ادز دلاری بوده و برای سایتهای ایرانی به صرفه نیست که از آن استفاده کنند .

صفحه اول گوگل تضميني و توضیحاتی گوگل ادز یا تبلیغات گوگل google ads

و موضوع مهم دیگر این است که اگر از گوگل ادز برای رسیدن به صفحه اول گوگل استفاده کنید همیشه در آن جایگاه باقی نخواهید ماند چون سایت هایی که محتوای ناب و بهتر از شما تولید میکنند این جایگاه را از شما خواهند گرفت و گوگل حتی اهمیتی به این موضوع نمیدهد که شما پولی پرداخت کرده اید و باید در صفحه اول گوگل باشید .

در واقع گوگل به تنها چیزی که اهمیت میدهد رضایت کاربر است و الگوریتم های بسیار زیادی هم برای سنجیدن این موضوع ساخته است . از طرفی دیگر شما رتبه اول گوگل هم قرار بگیرید همه بازدید کننده ها مشتری شما نخواهند بود چون بسیاری از آن ها حتی قصد خرید محصول شما را ندارد…

پس پیشنهاد تیم رسانه امین به شما این است که از آن استفاده نکنید .

ولی موضوع دیگری هم هست که باعث میشود زنبورِ سایت شما عسل سمی تولید کند و آن هم لینک های اسپم است .

Spam links و خداحافظی از دنیای وب

شاید شما به عنوان یک صاحب وب سایت بدانید که یکی از مهمترین عملیات سئو لینک سازی صحیح است اما این لینک سازی صحیح دقیقا چیست ؟

لینک سازی صحیح یعنی هر کاری برای سئو انجام میدهید ولی در عین حال کاملا طبیعی جلوه میکنید که بسیار مبحث گسترده‌ای است که در حوصله این مقاله نمیگنجد .

به هر حال خیل عظیمی از لینک هایی که سئوکاران تازه کار میسازند لینک های اسپم و غیر طبیعی است که باعث میشود سایت به سمت پنالتی شدن روانه شود و این یعنی خداحافظی از دنیای وب .

ولی در مقابل ، لینک سازی صحیح که تکنیک های حرفه‌ای خود را دارد کاری میکند که شما به سمت صفحه اول گوگل بصورت تضمینی حرکت کنید و در آن جا ماندگار شوید .

صفحه اول گوگل تضميني و توضیحاتی درباره لینک های اسپم

پس پیشنهاد میکنم از ساختن لینک و استفاده از آنتی بیوتیک های خود سرانه جدا خودداری کنید 

این دو پیشنهاد را جدی بگیرید چرا که ساختن لینک خود سرانه به سایت شما و استفاده از آنتی بیوتیک به بدن شما آسیب خواهد زد .

البته بازهم معلوم نیست که وسط بحث سئو و رسیدن به صفحه اول گوگل بصورت تضمینی ، بحث آنتی بیوتیک چه کار میکند ولی موضوعی ای که معلوم است استفاده از آنتی بیوتیک بصورت خود سرانه باعث میشود بدن شما در مقابل آن مقاوم شود و به هنگام مریضی دیگر آن آنتی بیوتیک تاثیری برای شما نخواهد داشت و شما مجبور خواهید بود مدت طولانی تری با بیماری خود دست و پنجه نرم کنید .

که دقیقا ساختن لینک نامناسب هم همین کار را با سایت شما خواهد کرد و گوگل کاری با سایت شما میکند که دیگر ساختن لینک هم برای آن بی تاثیر میشود و شما باید این دفعه بصورت جدی با وب سایت خود خداحافظی کنید .

سایتهای افزایش بازدید و ترافیک ( چند قطره سیانور برای سایت )

فیلم “سیانور” یکی از فیلم های اَسف بار و غم انگیز ایرانی به کارگردانی بهروز شعیبی است که در آن دو نفر از اعضای فرقه رجوی بنا به دستور مافوق خود در عملیاتی مجبور به استفاده از قرص سیانور میشوند تا به دلیل افشا نشدن اطلاعات به زندگی خود پایان دهند .

در این فیلم خوردن سیانور ، این دو نفر به طرز وحشتناکی به تصویر کشیده شده است که بعد از دیدن آن شاید چند روز درگیر ماجرا و داستان فیلم شوید .

سایتهای افزایش بازدید و ترافیک دقیقا همین داستان وحشتناک را بر سر سایت شما می آورند و شاید اثرات جانبی استفاده از این سایت ها به گونه باشد که ماه تلاش کنید تا آن اثرات را ازبین ببرید .

سایتهای افزایش بازدید و ترافیک ، سرویس هایی هستند که شما با عضویت در آن ها از سایت های دیگران برای چند ثانیه بازدید میکنید و سکه یا امتیاز جمع آوری کرده و با پرداخت آن سکه ها شما هم میتوانید برای سایت خود بازدید یا ترافیک بگیرید .

اما بسیاری از تازه کارها نمیدانند که رسیدن به صفحه اول گوگل بصورت تضیمینی راه و روش خودش را دارد در واقع شما با استفاده از سایتهای افزایش ترافیک ، یک قرص سیانور را در دهان وب سایت خود قرار میدهید و بعد اسلحه را زیر چانه‌ی وب سایت خود میگذارید و تهدید میکنید که اگر قرص را نجود شلیک خواهید کرد .

منبع : http://www.theaminlotfi.com/reaching-google-index/


تاریخ : 25 اردیبهشت 1398 - 22:22 | توسط : فرزانه | بازدید : 567 | موضوع : وبلاگ | نظر بدهید



هیچ نظری ثبت نشده است

نظر شما

نام
ایمیل
وب سایت / وبلاگ
پیغام